13 Nisan 2013 Cumartesi

Ben olmak





Hiç kendimi tanımamışım. Ben kimim? neyim ve ne olduğumu bilmiyorum. Her zaman insanların beklentilerini keşfederek insanlara  hizmet etmişim ve ediyorum 
İnsanları izleyerek neler düşündügünü aklından ne geçtigini ne istediklerini anlayıp, beklentilerinin karşılamak için yarışmışım kendimle.
Her zaman insanlardan onay bekledim. Beni beğenmeleri , onaylamaları için yapmadığım kalmadı
(çokta önemli ya) 
Neden vazgeçemiyorum, ve devam ediyorum. Kendimi niçin sevilmeye, iyi şeyler yapmış olduğuma layık görmüyorum da onay bekliyorum. 
Neden duygularımı çekinmeden rahat ifade edemiyorum,neden korkuyorum 
Herkesi memnun etmeye çalışarak, kendimi ne kadar mutsuz ettiğimi niçin anlamıyorum. 
Kendim olamıyorum, sınırlarımdan neden çıkamıyorum.
Kendi duygularım, düşüncelerim, fikirlerim yokmu benim? Kendimi ne zaman duyacağım ve dinleyeceğim!
Öz güvenimi kazandığım zaman mı ben kendim olacağım yada ben kendim olmaktan korktugum için mi bunlara sığınıyorum .??
Bazen ne yaparsan yap yaranamiyorsun ve yaranamadikca yaralaniyorsun neden hala bunu anlamadım ve anlamak istemiyorum .
Yada anlaşılmayan inceliklerim yüzünden kabalaşmaya mecbur kalmaktan nefret etmişimdir her zaman buda olabilir ama şunu çok iyi biliyorum
Her insanın ben bunu süper yaparım diyebileceği bişey olmalı hayatında. Misal ben, kendi hayatımı süper sikerim.! Kimse elime su dökemez bu konuda .



Yazıdan çıkan ders: Göstermemekte ısrar ettiğiniz sevginizi iyi saklayın. Kabirde götünüze sokarsınız!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder